AIRLESS PAINT SPRAYERS

دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی

دستگاه پاشش رنگ ایرلس برقی و ایرلس بادی

رنگ پاش ایرلس، دستگاه جدیدی است که با فشار پاشش بالای رنگ، دقت فرایند نقاشی و سرعت کار را بالا برده و مانع از هدر رفت رنگ و یا به اصطلاح صرفه جویی در رنگ می گردد.

دستگاه های ایرلس در دو نوع کلیرنگ پاش ایرلس برقی ورنگ پاش ایرلس بادی وجود دارند.

دستگاه های ایرلس برقی برای عملیات رنگ کاری با حجم کم و متوسط مناسب می باشد. به عنوان مثال نقاشی ساختمان ها و دیوارها با مساحت تا 1000 متر مربع ( سطح نقاشی ) با دستگاههای ایرلس برقی قابل انجام است. دستگاه ایرلس برقی با وزن و حجم کم، فشار پاشش بالا و دقت در رنگ آمیزی، این امکان را به نقاش می دهد تا در کوتاهترین زمان، با کیفیت ترین کار را انجام دهد.

دستگاه ایرلس بادی به دلیل فشار کاری بالاتر و دبی بسیار زیاد و ساختار موتور آن ( محرک با هوای فشرده )، مناسب برای پاشش انواع رنگ و پوشش های چند جزئی در حجم و اندازه های بزرگ می باشد.

دستگاه های ایرلس برقی نیز با توجه به حجم کار دارای مدل های مختلف هستند. تفاوت این مدل های ایرلس برقی در فشار و دبی خروجی آنها می باشد. دستگا های کوچکتر برای حجم کار کم و دستگاههای بزرگتر برای کارهای بزرگتر استفاده می شوند.

ویژگی اصلی دستگاه های ایرلس، قابلیت پاشش انواع رنگ های روغنی ، پلاستیک، اکریلیک و رنگ های نما می باشد.

بازرگانی آدور ، دستگاه های ایرلس بسیار با کیفیت از برندهای HVBAN  و DP چین را وارد نموده و با قیمت رقابتی آماده تحویل به مشتریان دارد.

همچنین تعمیرات کلیه دستگاههای ایرلس برقی و بادی از برندهای مختلف آمریکایی، اروپایی، کره ایی، چینی و . . . نیز با ارائه گارانتی تعمیر از سوی آدور ابزار انجام می گیرد. در ضمن ملزومات مورد نیاز ایرلس مانند گان پاشش ایرلس (تفنگی)، نازل ایرلس، شیلنگ ایرلس، کیت تعمیرات ایرلس و قطعات یدکی ایرلس نیز موجود و با قیمت رقابتی قابل ارائه می باشد.

آدور ابزار برای نقاشان ساختمانی دستگاه ایرلس حرفه ایی HVBAN S3 را توصیه می نماید. این مدل یک دستگاه اکونومی با موتور براشلس (بدون زغال ) و کنترل هوشمند و فشار و دبی بالا می باشد. این مدل علاوه بر کارایی بالا، دارای عمر و دوام بسیار زیاد می باشد.

دستگاه پاشش رنگ ایرلس برقی S3

دستگاه پاشش رنگ ایرلس برقی S3

 مشخصات فنی دستگاه ایرلس S3

تایپ S3
کمپانی سازنده HVBAN
کشور سازنده CHINA
فشار خروجی 210 bar
دبی خروجی 2.1 L/min
نیروی محرکه 220 V AC 50Hz / 1100 W
حداکثر سایز نازل 0.023
نوع موتور Brushless       بدون زغال
سیستم کنترلی هوشمند / SMART
جنس فریم استیل ضد زنگ /  S.S. 316
متعلقات همراه گان، شیلنگ

 

شرح ویژگی های ایرلس برقی      S3

۱ موتور براشلس DC  :

موتور براشلس (بدون ذغال ) DC استفاده شده در این مدل ایرلس، موجب می گردد تا دستگاه بدون نیاز به تعویض ذغال یا سایر سرویس های دوره ایی، مدت ها بدون بروز مشکل کار کند. همچنین بدون تفاوت در سرعت کم یا زیاد، با بهره وری بالا کار می کند . همچنین موتور استفاده شده در این مدل نسبت به دستگاههای هم رده خود از توان بالاتری برخوردار است و راندمان آن بالاتر می باشد.

۲ سیستم کنترل هوشمند   SMART CONTROL   :

سیستم کنترلی هوشمند این مدل یک الگو و عرض پاشش یکنواخت و یک دست را با خود به ارمغان می آورد . با استفاده از نمایشگر دیجیتال سیستم کنترل پمپ ایرلس S3 به راحتی میتوانید فشار پاشش دستگاه را ملاحظه کرده  و در صورت نیاز آن را تغییر دهید

۳  شاسی استنلس استیل :

شاسی استنلس استیل بکار گرفته شده در پمپ رنگپاش ایرلس S3 علاوه بر زیبایی و طول عمر بالا به نحوی طراحی شده است که دستگاه تعادل بسیار خوبی داشته باشد و بتوانید شلنگ رنگ را همه دور آن بپیچید .

۴ طراحی ساختار ماژولار  :

طراحی این دستگاه ایرلس به صورت ماژولار بوده و باعث راحتی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری میگردد

۵ فیلتر رنگ آسان بازشو  :

فیلتر استفاده شده در منیفولد رنگ این دستگاه ایرلس، باعث کاهش چشمگیر بروز گرفتگی در نازل پاشش می شود . همچنین تعویض آن بسیار ساده بوده و با دست و بدون نیاز به هرگونه ابزار قابل انجام خواهد بود .

۶ پیستون بلند  :

پیستون بلند و پایین دستگاه باعث افزایش چشمگیر قدرت مکش دستگاه در هنگام استفاده برای پوشش های غلیظ تر میشود. این امر سبب افزای کارایی دستگاه جهت پاشش رنگهای با غلظت بالاتر می گردد..