ابزار هیدرولیک آدور
جک هیدرولیک آدور
پمپ دستی هیدرولیک آدور

ابزار هیدرولیک به دلیل فشار کاری بالا که سبب کاهش حجم و اندازه و نهایتا افزایش نیروی آن می شود، همواره از محبوبیت خاصی در بین مهندسان و صنعت گران جهان برخوردار بوده است.

ابزار هیدرولیک با هر برندی در دنیا دارای فشار کاری حداکثر 700 bar / 10,000 psi می باشد. این امر سبب می شود تا حجم و اندازه عملگر ابزار که عمدتا یک سیلندر هیدرولیک می باشد، در کمترین حجم و وزن، نیروی زیادی تولید نماید.

از طرف دیگر این استاندارد سازی فشار کاری برای ابزار هیدرولیک در دنیا سبب شده است تا مصرف کنندگان بتوانند اولا به طور مشترک از پمپ و سیلندر یا ابزار هیدرولیک از هر برندی استفاده نمایند، و ثانیا بتوانند در هنگام خرید ، با عنایت به خصوصیات فنی همسان بین برند های مختلف،( فشار کاری ، سایز و اندازه و نیرو ) قدرت انتخاب بیشتری از لحاظ قیمتی داشته باشند.

برندهای معتبر ابزار هیدرولیکی در ایران عبارت اند از ENERPAC , POWER TEAM , Hi-Force , LARZEP که همگی به شرط اصلی بودن ، منشاء اروپایی و آمریکایی دارند.

با توجه به قیمت کنونی ارزهای خارجی و مشکلات موجود بر سر راه واردات کالا، و با اعتماد به دانش و امکانات فنی در ایران، خرید ابزار هیدرولیکی ایرانی با کیفیت و قابل رقابت با برندهای اروپایی و آمریکایی، می تواند گره گشای صنعت و بازار مصرف این ابزار باشد.

از این رو شرکت ADOR HYDRAULIC با تجربه و پشتوانه فنی 15 ساله در عرصه صنعت هیدرولیک، مبادرت به طراحی و ساخت انواع سیلندر هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک دستی، مهره بر هیدرولیک، پرس هیدرولیک کارگاهی، آداپتور فشار سنج ( پایه گیج ) و کابل بر هیدرولیک نموده است.

همچنین این شرکت در آینده نزدیک سایر ابزار هیدرولیک شامل پمپ های برقی، آچار هیدرولیک، فلنج بازکن و . . . را نیز تولید و به بازار عرضه خواهد نمود.

مشخصات فنی عمومی ابزار هیدرولیک برند آدور :

  • استفاده از فولاد VCN200 در ساخت سیلندرهای هیدرولیک
  • استفاده از آبنندهای استاندارد از برندهای Parker و simrit
  • استفاده از فنر با متریال آلمانی و تولید شده با دستگاه CNC
  • پوشش دهی کروم سخت جداره داخلی سیلندر و بدنه شفت ها
  • پوشش دهی مس بر روی جداره پیستون
  • سخت کاری شفت و سدل جک ها
  • استفاده از ساچمه گرید بالا ( ضربه خور ) در ساخت کوپلینگ ها و چک ولو پمپ ها

برای سهولت در انتخاب سیلندرها، کوپلینگ، فشار سنج، شیلنگ و . . . توسط مشتری، شماره های فنی آنها مطابق با شماره های فنی برند ENERPAC تنظیم شده است.

به عنوان مثال سیلندر هیدرولیک مدل RCS-1002 از برند ADOR ، دقیقا با مشخصات فنی از قبیل فشار کاری، تناژ، میزان کورس، طول بسته سیلندر، طول باز سیلندر، قطر شافت، اندازه سدل، قطر سیلندر و . . . با سیلندر هیدرولیک RCS-1002 ساخت ENERPAC یکسان می باشد.

کلیه ابزار هیدرولیک ADOR دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند.

قطعات یدکی اصلی با بسته بندی اصلی ADOR و بارکد اختصاصی در دسترس می باشد.

کاتالوگ ADOR بزودی در این صفحه قرار داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاع از موجودی و قیمت سیلندرها تماس حاصل فرمایید.