تست پمپ

تست فشار

هیدروتست

تست هیدرواستاتیک

آدور ابزار ارائه کننده انواع دستگاه تست هیدرواستاتیک و تست گاز در ایران می باشد.

فرایند تست هیدرواستاتیک عبارت است از آب گیری و هواگیری قطعه ی مورد تست، اتصال شیلنگ دستگاه تست فشار هیدرواستاتیک، افزایش فشار تا حد مورد نظر و نگه داشتن قطعه مورد تست در زمان معین تحت فشار.

این فرایند جهت حصول اطمینان از استحکام بدنه قطعات تحت فشار، عدم نشتی در حین کار ، تحمل فشار کاری قطعات، تست دوام و عمر قطعات و . . . بکار می رود.

سیال تست در آزمون های هیدرواستاتیک، آب می باشد. این سیال علاوه بر اینکه ضریب کمپرس پذیری بسیار کمی دارد، سیال تمیز به حساب آمده و پس از انجام تست، می توان براحتی قطعه را تمیز نمود.

فشار تست براساس دو واحد Bar و Psi سنجیده می شود. دستگاه های تست هیدرواستاتیک ارائه شده توسط آدور ابزار قابلیت افزایش فشار تا 2000 bar / 30,000 psi را دارند.

تست پمپ های هیدرواستاتیک در 4 مدل قابل ارائه هستند:

  • تست پمپ های دستی
  • تست پمپ های بادی ( با محرک هوای )
  • تست پمپ های برقی
  • تست پمپ های دیزلی

تست پمپ های دستی به دلیل داشتن دبی بسیار کم، برای تست قطعات کوچک و حجم های کم کاربرد دارند.

تست پمپ های بادی ( با محرک هوای فشرده ) به دلیل دقت بسیار بالا در اعمال و کنترل و قرائت فشار و ضد انفجار بودن ( Explosion Proof)  بودن، در تست انواع قطعات، شیرهای صنعتی، مخازن، مبدل های حرارتی و . . . در محیط های خطرناک گازی، پالایشگاهی و . . . کاربرد فراوان دارند.

تست پمپ های برقی به دلیل وزن بسیار بالا ، عدم دقت در اعمال و کنترل فشار در حجم های پایین و اتلاف انرژی زیاد، مقبول صنعت قرار نگرفته است ولی به دلیل دبی بالا در تست خجم های بالا مانند تست خطوط لوله و مخازن بسیار بزرگ کاربرد دارند.

تست پمپ های دیزل نیز برای تست خطوط لوله و قطعات با حجم بالا در مناطق عملیاتی که فاقد سرویس های یوتیلتی هوا و برق می باشد، کاربرد دارد.

تست پمپ های بادی ارائه شده توسط آدور ابزار، دارای پمپ بادی Haskel آمریکا، یا SHINEEAST چین می باشند. ( به انتخاب مشتری ).این پمپ ها براساس فشار تست درخواستی از 100 bar الی 2500 bar قابل ارائه می باشند.

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تست پمپ ها با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خدمات تست هیدرواستاتیک

آدور ابزار تست هیدرواستاتیک ( آزمون فشار ) انواع قطعات را در محل کارگاه خود و یا در محل کارگاه یا سایت مشتری تا فشار 2000 bar  معادل 30,000 psi انجام می دهد.

جهت هماهنگی برای دریافت خدمات تست هیدرواستاتیک نیز می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.