گسکت بر Gasket Cutter

دستگاه گسکت بر ALLPAX آمریکا

دستگاه گسکت بر آدور ابزار عامل فروش انواع گسکت بر های ALLPAX آمریکا در ایران می باشد.

پر فروشترین محصول کمپانی ALLPAX آمریکا، مدل ALLPAX  AX 7000 / M3 با قابلیت برش انواع گسکت غیر فلزی تا سایز 22 اینچ و ضخامت تا 1/4″ ، می باشد.

این دستگاه قابلیت افزایش سایز برش را تا با خط کشهای آپشنال دارد. به عبارت دیگر می توان با خرید خط کش های آپشنال، سایز برش را تا 42 و 62 اینچ افزایش داد.

به طور کلی گسکت که در فارسی به معنی واشر یا درزبند می باشد، قطعه ایی است از جنس مقوای فشرده، لاستیک، تفلون، گرافیت و غیره ( در انواع غیر فلزی )، که در محل اتصال دو فلنج در خطوط لوله یا فلنج های شیرآلات فلنجی قرار گرفته و سبب آببندی و مانع از نشت سیال می گردد.

گسکت ها بر اساس سایز فلنج ها برش داده شده و استفاده می شوند.

گسکت های فلنجی در دو نوع مختلف موجود هستند:

  • گسکت هایی که فقط در قسمت پیشانی جلو آمده فلنج ها (Raised Face) قرار می گیرند ، این گسکت ها به صورت گرد بوده و فاقد سوراخ هایی برای پیچ های فلنج می باشد. در مورد فلنج ها، گسکت ها و نحوه ی آببندی آنها بیشتر بدانیم.
  • گسکت هایی که کل سطح فلنج را گرفته و دارای سوراخ هایی هستند که پیچ های فلنج ها از آنها می گذرند.

جهت تولید و تهیه ی این نوع گسکت ها، پس از برش گسکت به سایز مورد نیاز، به کمک پانچ مخصوص، سوراخ های مربوط به پیچ ها را در آن گسکت تولید می نمایند.

به طور کلی هرچه گسکت نرم تر باشد، آببندی آن در فشارهای پایین بهتر است.

هرچه گسکت از متریال سفت تر انتخاب شود، مقاومت آن بیشتر و برای آببندی بهتر آن باید پیچ های فلنج ها را محکم تر بست.

گسکت ها براساس سایز و فشار، با ضخامت های مختلفی انتخاب می شوند تا بتوانند عملیات آببندی را به طور کامل انجام دهند.

برای برش گسکت ها با اندازه های دقیق، از ابزار گسکت بر استفاده می شود.

گسکت برها به دو صورت دستی و برقی وجود دارند.

 

شرکت ALLPAX آمریکا دو مدل گسکت بر دستی بسیار پرفروش و پر طرفدار تولید می نماید:

  • گسکت بر دستی AX7000 / M3 که قادر به برش انواع گسکت های غیر فلزی تا سایز 22 اینچ با خط کش استاندارد و حداکثر 62 اینچ با خط کش های آپشنال می باشد.
  • گسکت بر دستی SM-4 که مخصوص برش گسکت های فلزی بوده و قادر به برش انواع گسکت فلزی تا 28 اینچ با خط کش استاندارد و حداکثر 56 اینچ با خط کش آپشنال می باشد.

دستگاه گسکت بر

شرکت آلپاکس  آمریکا یک مدل گسکت بر برقی نیز دارد که با مدل AX7200 / M3 Motorized  شناخته شده و در واقع همان گسکت بر M3 / AX7000 می باشد که با درایو الکتریکی ساخته و عرضه شده است.

آدور ابزار علاوه بر واردات و عرضه گسکت برها از برند ALLPAX آمریکا، کلیه قطعات یدکی و مصرفی آنها را نیز تامین نموده و در صورت نیاز مشتریان، به آنها ارائه می نماید.

تیغه های برش گسکت برهای M3 , SM-4 ، ( تیغه های پایینی و تیغه های بالایی ) به دلیل احتمال کند شدن و یا شکستن، در انبار آدور ابزار موجود و با قیمت رقابتی قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

آدور ابزار جهت تکمیل سبد محصول خود کالاهای مرتبط با گسکت بر، مانند انواع گسکت و فلنج فیسر را نیز موجود و ارائه می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موجودی کالاها، قیمت و زمان تحویل و دریافت مشاوره برای انتخاب صحیح دستگاه درخواستی، با مجموعه آدور ابزار تماس حاصل فرمایید.

تلفن های بخش فروش :  66815110 – 021  و 66815420 – 021

66815006 – 021  و  66815004 – 021

تلفن های بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش :  66815430 – 021  و  09127997022