جک کتابی ابزار اینرپکابزار اینرپک

ابزار اینرپک

جک و سیلندر هیدرولیک اینرپک

سیلندر هیدرولیک انرپک

پمپ هیدرولیک

با پشتیبانی از میراث جهانی با کیفیت فوق العاده قابل اعتماد و دقت برتر، انرپک با طیف گسترده ای از ابزارها و خدمات پیشرفته صنعتی، صنعت را به جلو سوق می دهد که قبل از هر چیز اطمینان از عملکرد روزمره و ایمنی مشتریان ما را فراهم می کند. این در مورد سازگار بودن یا خوب بودن به عنوان مزیت انرپک می باشد. این شرکت با ارائه راه حل های برتر فنی که به راحتی قابل استفاده هستند، استفاده از ابزارآلات تولید خود را ایمن ساخته تا بیش از حد از رقابت پیشی بگیرد. برای انرپک، ارائه تجربه مشتری ایده آل به معنای کار اضافی است تا اطمینان حاصل شود که مشتری بتواند در کار خود و اجرای عمل فنی قهرمان باشد. لذا کاتالوگ کامل و جامع انرپک علاوه بر ارائه توضیحات فنی کامل از محصولات و خدمات، آموزش گسترده ای را نیز برای مشتریان فراهم آورده است.

کمپانی انرپک بیشترین انتخاب سیلندرهای هیدرولیکی، جک ها، پمپ ها و سایر ابزار هیدرولیک را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم آورده است.

 انرپک از طریق گسترده ترین شبکه توزیع کنندگان در سراسر جهان به طور کامل پشتیبانی و در دسترس می باشد. شرکت عظیم انرپک تقریبا ً برای هر کاربردی مانند بلند کردن، فشار دادن، کشیدن، خم کردن یا نگه داشتن در اکثر محیط های کاری و صنعتی و تجاری راه حلی دارد.

صدها پیکربندی مختلف از سیلندرهای هیدرولیک ENERPAC   سبب ایجاد ابزار مختلف برای انجام فعالیت های صنعتی و سیستم های بالابری و غیره می شود.

ابزار اینرپک آدور ابزار مرکز تامین و فروش ابزارآلات و قطعات انرپک ENERPAC می باشد.

شرکت آمریکایی اینرپک معتبرترین، بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت در زمینه تولید و ارائه ابزار هیدرولیک و ارائه کننده راه کارهای فعالیت ها و جابجایی های بزرگ صنعتی می باشد.

آدور ابزار به عنوان یکی از تامین کنندگان ابزار هیدرولیک انرپک، سعی در ارائه انواع محصولات انرپک در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت به مشتریان دارد. از این رو نسبت به تکمیل کالا و افزایش موجودی انبار خود مبادرت نموده است و اکثر محصولات انرپک را موجود دارد.

انواع سیلندرها و جک های هیدرولیک تا ظرفیت 200 تن از نوع یکطرفه و دو طرفه با کورس های مختلف، انواع پمپ دستی هیدرولیک، شیلنگ و ملزومات آن مانند فشار سنج، آداپتور فشار سنج، کوپلینگ و غیره، فلنج باز کن هیدرولیکی و سایر محصولات اینرپک در انبار آدور ابزار موجود و با قیمت رقابتی ارائه می گردد.

جک انرپک

پمپ انرپک

نمایندگی انرپک

جک انرپک

تست پمپ

تعمیر جک انرپک

سیلندر هیدرولیک انرپک

آدور ابزار علاوه بر تهیه و توزیع انواع ابزار هیدرولیک انرپک آمریکا اعم از انواع پمپ هیدرولیک دستی انرپک مانند پمپ هیدرولیک P-39 و پمپ هیدرولیک P-392 و پمپ هیدرولیک P-80 و . . . ، انواع جک هیدرولیک انرپک مانند  جک های هیدرولیک سری RC , RCS , RSM , CLRG , CLSG , RR , RCH ,  و …، مهره بر هیدرولیک، پرس هیدرولیک، فشار سنج انرپک، شیلنگ انرپک، فلنج باز کن انرپک، و . . . هم اکنون انواع ابزار هیدرولیک با برند ADOR  ساخت ایران را نیز ارائه می نماید.

این برند (  برند ADOR)،  با الگو برداری از محصولات پرمصرف کمپانی ENERPAC انرپک، و با کیفیت بسیار بالا ، اقدام به تولید انواع جک هیدرولیک، پمپ هیدرولیک دستی، مهره بر و . . . نموده است.

جهت سهولت در انتخاب ابزار توسط مشتری، شماره های فنی آن ( پارت نامبر ) براساس انرپک طراحی شده است تا فرد انتخاب کننده بتواند براحتی نسبت به انتخاب ابزار و انواع جک از برند ADOR  آدور نیز اقدام نماید.

جک های آدور با متریال VCN-200 و MO-40 ساخته، و پس از سخت کاری، پوشش دهی شفت و داخل سیلندر، با آببندهای آمریکایی و آلمانی از برند simrit , Parker مونتاژ می گردند.

ابزار و قطعات ساخت شرکت آدور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

کلیه پمپ های هیدرولیک دستی ساخت شرکت آدور از نوع 2 مرحله ایی بوده و از سرعت بسیار بالایی در پرکردن و به فشار رساندن ابزار برخوردارند.

پمپ هیدرولیک

برند ADOR کلیه ملزومات و قطعات جانبی ابزارآلات هیدرولیک اعم از کوپلیک فشار قوی، شیلنگ فشار قوی، فشار سنج، آداپتور فشار سنج ( پایه گیج ) ، روغن هیدرولیک و . . . را نیز تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

به طور کلی اکثر ابزار هیدرولیکی در دنیا از فشار کاری بالا ( حداکثر 700 bar / 10,000 psi ) برخوردارند.

فشار کاری بالا در ابزار هیدرولیک، سبب کوچکتر شدن و سبکتر شده ابزار شده و به این دلیل ابزار هیدرولیک انرپک و آدور دارای وزن و حجم کم بوده و کاربری و استفاده آنها بسیار آسان می باشد.

جهت اطلاع از وضعیت موجودی و قیمت ابزار و قطعات انرپک و آدور مانند جک های هیدرولیک کتابی، جک هیدرولیک استوانه ایی یک طرفه و دو طرفه، مهره بر هیدرولیک، فلنج بازکن هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک دستی و . . . از تماس با آدور ابزار دریغ نفرمایید.

 

بررسی جک کتابی اینرپک

جک کتابی اینرپک به عنوان یکی از بهترین ابزارآلات خارجی شناخته می شود. این محصول با نام دیگر سیلندر کتابی نیز تولید و به بازار عرضه می شود. جک کتابی از طراحی خوب و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل کاربردهای زیادی دارد. در حال حاضر قیمت سیلندر انرپک، قیمت جک کتابی، پمپ برقی انرپک و سایر ابزارآلات صنعتی، در فروشگاه های مختلف متفاوت می باشد. با این وجود فروشگاه آدور ابزار با فروش سیلندر اینرپک و سایر محصولات کارآمد، دسترسی به این ابزارها را تسهیل نموده است. در این مطلب کاربردهای جک کتابی و ویژگی ها را بررسی می کنیم. سپس فروشگاه آدور ابزار و خدمات آن را معرفی می نماییم.

 

کاربردهای جک کتابی اینرپک

از جک های کتابی برای بلند کردن ابزار و وسایل سنگین استفاده می شود. این در حالی است که برخلاف جک های هیدرولیکی در تولید جک های کتابی از اهرم استفاده نمی شود. جک های کتابی انواع مختلفی دارند و به سه دسته تقسیم می شوند. بر این اساس می توان به جک های تلسکوپی کتابی، یک طرفه و دو طرفه اشاره نمود. امروزه قیمت جک انرپک بر اساس نوع جک و برند آن متفاوت می باشد. با این وجود امکان خرید آن در فروشگاه آدور ابزار فراهم شده است.

 

واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش :

شرکت آدور ابزار با راه اندازی کارگاه تعمیرات هیدرولیک خود، قادر به ارائه سرویس و تعمیرات انواع ابزار هیدرولیک از برندهای انرپک ENERPAC و های فورس HI FORCE و پاور تیم POWER TEAM و کنر KENNER ، رن WREN و . . . . می باشد.

کلیه ابزار هیدرولیک اعم از سیلندر ها و جک های هیدرولیک، پمپ هیدرولیک دستی و پمپ هیدرولیک بادی و پمپ هیدرولیک برقی، مهره بر هیدرولیک، پرس هیدرولیک، ترکمتر، کشنده پیچ یا بولت تنشنر و . . . در کارگاه آدور ابزار به طور کامل تعمیر و با ارائه گارانتی تعمیر تقدیم مشتریان می گردد.

جهت ارسال اقلام تعمیری به کارگاه آدور ابزار دفتر آدور ابزار تماس حاصل فرمایید.

تلفن های بخش فروش آدور ابزار :

66815110 – 021    و    66815006 – 021   و   66815420 – 021

تلفن های بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش : 66815430 – 021     و   09127997022