بوستر گازبوستر گاز

بوستر گاز و آمپلی فایر هوا هسکل

بوستر اکسیژن

بوستر هلیوم

بوستر آرگون

Haskel Gas Booster

Haskel Air Amplifier

بوستر گاز

شرکت هسکل Haskel آمریکا اولین و بزرگترین تولید کننده انواع  بوستر گاز فشار قوی و آمپلی فایر هوا ( تقویت کننده فشار هوا و گاز ) و سایر قطعات مربوط به ساخت و مونتاژ سیستمهای تولید، کنترل و قرائت فشار گاز و هوا تا فشار 2000 bar / 30,000 psi     میباشند.

شرکت هسکل آمریکا انواع بوستر و آمپلی فایر هوا در فشارهای مختلف برای کاربردهای مختلف و برای گاز های مختلف را طراحی نموده و با بالاتریت کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

آمپلی فایرهای هوا برای تقویت فشار هوای فشرده برای شارژ آکومولاتورهای بادی، پرس های پنوماتیکی و . . . کاربرد دارند.

بوسترهای گاز نیز برای تزریق گازهای مختلف با فشارهای بالا به سیستم ها و فرایندهای تولیدی شیمیایی و آزمایشگاهی و یا شارژ سیلندرهای گازی و آزمایشگاهی، صنعتی و تنفسی و غواصی کاربرد دارند.

بوسترهای گاز و آمپلی فایر های این شرکت از نوع Air Driven هستند.

یعنی برای کار نیازی به برق و فشار هیدرولیک نداشته و تنها با هوای فشرده ی کمپرسور با فشار 1 bar – 8 bar قادر به کار و افزایش فشار هستند.

در این نوع بوسترها، فشار و دبی نسبت عکس دارند. یعنی هرچه فشار خروجی در بوسترها بالاتر باشد، دبی یا جریان خروجی آن کمتر خواهد بود.

کلیه ی بوسترهای هسکل قادر به تقویت فشار گازهای خنثی هستند. در صورت نیاز به بوستر برای گازهای اکسیژن و هیدروژن، می بایست بوستر مناسب این گازها سفارش داده شود.

بوستر گاز

ایر آمپلی فایر

انواع بوستر ( single acting  بوستر گاز یک مرحله ایی )  ، بوستر double acting   بوستر گاز یک مرحله ایی دو طرفه با دبی بالا  و بوسترهای گاز two – stage  بوستر های گازی دو مرحله ایی  از محصولات شرکت هسکل می باشد.

این بوستر ها طراحی شده اند تا انواع گازهای ازت و آرگون، هلیوم، دی اکسید کربن، مونواکسید کربن و حتی اکسیژن و هیدروژن ( در مدل های سفارشی ) به فشار برسانند.

بوسترهای گاز هسکل به دلیل کارکرد بدون روغن ( Oil Free ) می توانند گازهای قابل اشتعال را نیز به فشار برسانند و همچنین در محیط های گازی و با خطر انفجار به راحتی و با پایین ترین ریسک کار کنند.

کمپرسور فشار قوی

در انتخاب بوستر ها و آمپلی فایرهای هسکل به نکته دقت فرمایید:

علامت AG  نشانگر بوستر گاز هسکل است.

علامت AGD نشانگر بوستر گاز دابل اکتینگ ( دو طرفه-تک مرحله ایی ) هسکل است.

علامت AGT نشانگر بوستر گاز دو مرحله ایی ( two stage ) هسکل است.

علامت AA نشانگر آمپلی فایر هسکل است.

علامت AAD نشانگر آمپلی فایر دو طرفه – تک مرحله ایی هسکل است.

علامت AAT نشانگر آمپلی فایر دو مرحله ایی هسکل است.

هسکل این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا در مدل های متلف بوستر ها و آمپلی فایر های هوای هسکل، مشتری بتواند دامنه ی وسیعی از بوستر گاز و آمپلی فایر هوا را در فشار هوای مختلف انتخاب نمابد.

کاربرد انواع بوستر گاز هسکل :

  • شارژ سیلندرهای گازی صنعتی مانند سیلندرهای آرگون، هلیوم، ازت و غیره
  • شارژ مخزن گاز مخصوص شیرهای اطمینان پایلوتی Pilot Safety Valves
  • تزریق کنترل شده انواع گاز در فرایند ها و پروسس های شیمیایی و آزمایشگاهی
  • تست قطعات مختلف صنعتی با فشار گاز، مانند تست تجهیزات سرچاهی، شیرهای صنعتی، کالیبراسیون و تست شیرهای اطمینان و . . .
  • تست قطعاتی که با حساسیت بالا و به صورت face to face یا metal to metal آببندی می نمایند، مانند درای گس سیل ها و مکانیکال سیل ها

کاربرد انواع آمپلی فایر هسکل :

  • شارژ سیلندرهای گازی خنثی و سیلندرهای هوا
  • شارژ و ذخیره هوا در آکومولاتورهای پرس های پنوماتیکی
  • تست قطعات مختلف با فشار هوای فشار قوی

آدور ابزار وارد کننده و توزیع کننده اصلی بوستر اکسیژن ، بوستر هلیوم، بوستر آرگون و بوستر گاز میکس و آمپلی فایرهای هسکل در ایران می باشد .

همچنین قطعات یدکی بوسترهای هسکل مانند سیل کیت بخش گاز، سیل کیت بخش شیر پنوماتیک، سیل کیت بخش پنوماتیک و چک ولو ها موجود و قابل ارائه می باشد.

  با توجه به افزایش قیمت بوسترهای گاز هسکل در ایران و به دلیل وجود تحریم ها و عدم امکان تامین بوسترهای هسکل، آدور ابزار نمایندگی شرکت شاین ایست تایوان را اخذ نموده است. کمپانی شاین ایست ارائه کننده انواع ایرآمپلی فایر و بوستر گاز در فشارهای مختلف و با کیفت بسایر بالا بوده و دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 15 ساله در ایران می باشد.

در ضمن کلیه خدمات تعمیرات بوسترهای هسکل نیز در آدور ابزار انجام می پذیرد.

علاوه بر بوسترها و آمپلی فایرهای هسکل، آدور ابزار کلیه تعمیرات و سرویس بوسترهای گاز از برندهای ماکسیماتور و غیره را نیز انجام می دهد.

جهت کسب اطلاع از قیمت محصولات هسکل ، موجودی بوسترهای هسکل و مشاوره در زمینه انتخاب بوسترهای هسکل، با این مجموعه تماس بگیرید.

بخش فروش محصولات :  66815006 – 021   و  66815110 – 021   و   66815420 – 021

بخش تعمیرات و پشتیبانی فروش : 66815430 – 021  و  09127997022