تعمیر پمپ هسکل

تعمیر پمپ هسکل  آدور ابزار مرکز تعمیرات و اورهال انواع پمپ و بوستر و آمپلی فایر هسکل می باشد.

آدور ابزار علاوه بر فروش انواع پمپ هسکل و بوستر گاز هسکل و آمپلی فایر هسکل، امکان ارائه فروش انواع سیل کیت پمپ و بوستر های فوق را داشته و همچنین خدمات تعمیرات و اورهال اقلام را نیز ارائه می نماید.

پمپ و بوستر های هسکل از انواع ایر درایو یا محرک با هوای فشرده هستند.

یعنی این پمپ ها و بوسترها به کمک هوای فشرده با فشار 1-7 bar  به کار افتاده و قادرند سیال ورودی به پمپ یا بوستر را به فشار برسانند.

این مکانیسم به این صورت عمل می کند هوای فشرده پس از گذر از فیلتر و رگلاتور مناسب وارد بخش شیر پنوماتیک پمپ می شود.

وظیفه شیر پنوماتیک یا Air Valve در پمپ و بوستر، تعویض جهت هوا و هدایت آن به صورت ادواری به جلو و عقب بیستون هوا می باشد.پس از هدایت هوای فشرده به سمت بیستون هوا، بیستون هوا به طور منظم به عقب و جلو حرکت می کند و توسط این بیستون، پلانجر که در سیلندر فشار قوی تعبیه شده است به عقب و جلو حرکت کرده و در حرکت به سمت عقب سبب مکش و ورود سیال به داخل سیلندر  و به هنگام جلو رفتن سبب خروج سیال و ایجاد جریان و فشار می شود.

در مکانیسم تعریف شده فوق موارد فنی زیر سبب افزایش عمر پمپ و بوستر های هسکل می شوند.

  • ورود هوای تمیز و خشک به قسمت پنوماتیک پمپ و بوستر
  • فشار کنترل شده به بخش پنوماتیک پمپ و بوستر ( حداکثر 8 bar )
  • استفاده از گریس مخصوص سیلیکونی به صورت ادواری در قسمت Air Valve
  • استفاده از سیال بسیار تمیز و فیلتر شده در مسیر ورودی به پمپ یا بوستر

پمپ و بوستر های هسکل از 3 بخش اصلی تشکیل شده اند:

  1. بخش بیستون و سیلندر پنوماتیک
  2. بخش Air Valve یا شیرپنوماتیک
  3. بخش فشارساز ( پلانجر و چک ولوها)

به طور کلی مکانیسم کارکرد پمپ و بوستر و ایرآمپلی فایر های پنوماتیک بسیار ساده بوده و سرویس، تعمیرات، اورهال و تعویض کیت های آنها ساده می باشد.

جهت آشنایی بیشتر مشتریان با نحوه کار و آموزش سرویس و تعمیرات پمپ و بوسترهای هسکل فیلم آموزشی در انتهای صفحه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

قابل ذکر است آدور ابزار علاوه بر تعمیرات و اورهال پمپ و بوسترهای هسکل Haskel  ، انواع پمپ و بوستر گاز و آمپلی فایر هوا از برندهای ماکسیماتور، هایفورس ، SC ، SHINEEAST و …..را نیز تعمیر می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش و خرید انواع پمپ، بوستر گاز و ایرآمپلی فایر و اطلاع از قیمت و موجودی و ارسال اقلام جهت تعمیرات با آدور ابزار تماس حاصل فرمائید.

تلفن: 66815006-021  ،  66815110-021  ،  66815420-021

همراه: 09127997022