ابزار هیدرولیک انرپکابزار هیدرولیک انرپک

ابزار هیدرولیک انرپک

جک پمپ اینرپک – هیدرولیک انرپک

سیلندر هیدرولیک و مهره بر انرپک

پمپ هیدرولیک دستی اینرپک

ابزار هیدرولیک انرپک

 

جک پمپ اینرپک

آدور ابزار تامین کننده جک پمپ اینرپک در ایران.

آدور ابزار مرکز تامین و فروش جک پمپ اینرپک و ابزار هیدرولیک انرپک ENERPAC می باشد.

اینرپک شامل انواع جک پمپ اینرپک و سیلندر هیدرولیک در مدل های مختلف.

پمپ هیدرولیکی دستی، پمپ هیدرولیک برقی، پمپ هیدرولیک بادی، مهره بر هیدرولیکی.

انواع جک پمپ انرپک فلنج باز کن هیدرولیکی، گوه هیدرولیکی، پرس هیدرولیکی، آچار هیدرولیکی، بولت تنشنر، پانچ هیدرولیکی، مولتی پلایر،  و . . . . از برند ENERPAC انرپک آمریکا می باشد.
همچنین کلیه متعلقات ابزار اینرپک مانند جک پمپ اینرپک وشیلنگ های هیدرولیک در طول های مختلف، گیج های فشار، کوپلینگ های فشار قوی، آداپتورهای مختلف و . . . نیز موجود و توسط آدور ابزار ارائه می گردد.
کلیه سیلندرها و جک های هیدرولیک انرپک سری RC , RSM , RCS , CLL , RR , RCH , RRH و . . . . موجود و با قیمت رقابتی آماده تحویل به مشتریان عزیز می باشد.

 

سیلندر هیدرولیک و مهره بر انرپک

جک پمپ اینرپک

همچنین پمپ های دستی مدل P-392 , P-39 , P-80 و . . . ، فلنج باز کن هیدرولیکی FSH-14 ، مهره بر در سایز های مختلف نیز موجود و با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
کمپانی انرپک به طراحی کلیه ابزار خود بر اساس فشار کاری حداکثر 700 bar / 10.000 psi، این امکان را فراهم کرده تا ابزار هیدرولیک با کوچکترین سایز و ابعاد ممکن توانایی ایجاد نیروی زیادی را داشته باشند.
انرپک ENERPAC یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید ابزار هیدرولیک بوده که بیشترین سهم بازار در دنیا را در اختیار دارد. کیفیت بسیار بالا، خدمات پس از فروش ایده آل، قیمت مناسب و . . . سبب محبوبیت این برند در دنیا شده است.

 

جهت سفارش و اطلاع از قیمت قطعات و ابزار ، جک و پمپ انرپک با آدور ابزار تماس حاصل فرمایید.

 

چرا استفاده از جک پمپ اینرپک هیدرولیک ؟

ابزار هیدرولیک به دلیل فشار کاری بالا، قادرند نیروی زیادی تولید کنند. این نیروی تولید شده می تواند در قالب یک ابزار هیدرولیک با حجم کم، نیروی زیادی تولید و برای بلند کردن اجسام سنگین، کشش ، باز کردن و قیچی کردن مقاطع فولادی، بریدن انواع کابل و سیم بکسل و باز و بسته کردن پیچ های با گشتاور بالا ، استفاده و بکار گرفته شود.
با توجه به قیمت بالای محصولات انرپک اصلی در بازار ایران و وجود کالاهای غیر اصلی و تقلبی در بازار، آدور ابزار موفق به اخز نمایندگی فروش ابزار هیدرولیک ADOR  شده و هم اکنون کلیه محصولات آدور را نیز موجود و قادر به تحویل سریع آنها می باشد.
به دلیل قیمت های بسیار بالا اقلام انرپک اصلی در ایران و وجود قطعات غیر اصلی و تقلبی با کیفیت بسیار پایین در ایران، شرکت ADOR HYDRAULIC به پشتوانه سالها تجربه مهندسی و ساخت تجهیزات هیدرولیک، کلیه ی محصولات انرپک را با مشخصات فنی مشابه و با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب تولید و روانه بازار نموده است.
جهت سهولت در انتخاب اقلام و قطعات، شماره های فنی ( Part Number )  قطعات ADOR دقیقا از روی انرپک کپی برداری شده است.

پمپ هیدرولیک دستی اینرپک انتخاب براساس نوع جک

به عنوان مثال سیلندر هیدرولیک مدل RCS-1002 در انرپک با سیلندر هیدرولیک مدل RCS-1002 در آدور کاملا از نظر ظاهر و مشخصات فنی و کیفیت بسیار مشابه هستند.اقلام ارائه شده با برند ADOR دارای کیفیت بسیار بالا، متریال بسیار عالی، رعایت نکات فنی در حین تولید، آببندهای آمریکایی و آلمانی بوده و دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشند.

بخش تعمیرات آدور ابزار

آدور ابزار با دایر کردن کارگاه تعمیرات و خدمات پس از فروش خود، قادر به تعمیرات انواع سیلندر هیدرولیک ( جک هیدرولیکی )، پمپ دستی هیدرولیکی، پمپ برقی هیدرولیکی، آچار هیدرولیکی، مهره بر، بولت تنشنر یا کشنده پیچ ، فلنج باز کن هیدرولیک و . . . از برندهای ENERPAC و Hi-Force و POWER TEAM و WREN  و Tentec و . . . . می باشد.
کلیه تعمیرات انجام شده توسط آدور ابزار با ارائه گارانتی 6 الی 12 ماهه ارائه می گردد.
جهت اطلاع از وضعیت موجودی کالا، قیمت، دریافت کاتالوگ و مشاوره فنی و ارسال اقلام تعمیری به کارگاه آدور ابزار دفتر آدور ابزار تماس حاصل فرمایید.
تلفن های بخش فروش : 66815110 – 021  و  66815006 – 021  و  66815420 – 021
تلفن های بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش : 66815430 – 021   و   09127997022

دانلود کاتالوگ


Hydraulic Wrench HXD series


Hydraulic Wrench W series A


RR 506-RR5013


Press roll frame sheet


turbo air pump


ZE & ZW electric pumps


Cutter WMC 2000


Hydraulic Wrench S series


Hydraulic Wrench W series B


Torque Wrench valve


turbo air pump service manual


ZA4 pump