پمپ هسکل

پمپ هسکلپمپ هسکل

ایر پمپ

پمپ با محرک هوای فشرده

کمپانی هسکل Haskel بزرگترین تولید کننده انواع پمپ و بوستر گاز فشار قوی و سایر المانهای مربوط به سیستم های تولید، کنترل و قرائت فشار می باشد.

محصولات این کمپانی آمریکایی از دیر باز به دلیل کیفیت بسیار بالا، در صنایع مختلف اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، هیدرولیک صنعتی و آزمایشگاهی شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

کمپانی هسکل انواع پمپ را برای کاربردهای مختلف در فشارهای مختلف و برای سیالات مختلف طراحی و به بازار ارائه نموده است.

این پمپ های قادرند انواع سیال مانند آب، روغن، گلیکول، متانول، مواد شیمیایی، میعانات نفتی و گازی و . . . را به فشار برسانند.

پمپ های هسکل از نوع بادی یا Air Drive هستند.

به عبارت دیگر این پمپ ها با هوای فشرده 1 – 7 bar تحریک شده و براساس نسبت تراکم ( که به مدل پمپ ها مربوط می گردد) قادر به افزایش فشار و جریان مختلف هستند.

 

درایو پنوماتیک چیست :

تجهیزاتی که برای شروع بکار ( استارت ) به جای نیروی الکتریسیته ( برق) به جریان هوای فشرده وابسته باشند. به آنها ایر درایو، درایو بادی یا پنوماتیک گفته می شود. یکی از محاسن اصلی تجهیزات ایر درایو، این است که می توان از آنها در مناطق گازی خطرناک بدون نگرانی انفجار، استفاده نمود.

Haskel Pump

نسبت تراکم یا Ratio همان نسبت سطح موثر پیستون هوا به پیستون فشار ساز یا پلانجر می باشد.

هرچه Ratio یک پمپ بیشتر باشد، فشار خروجی پمپ بیشتر و دبی آن کمتر خواهد بود.

پمپ های بادی یا پنوماتیک از نوع ضد انفجار یا EX هستند و جهت استفاده در مناطق گازی خطرناک توصیه می شوند.

پمپ های هسکل براساس فشار خروجی و دبی ( میزان جریان خروجی ) به سری های مختلف دسته بندی می شوند.

به عنوان مثال پمپ های هسکل با سری M و MS در بخش کوچکترین پمپ ها و در سری ASF , AW , HSF  در سری متوسط و در سری های GSF , GSFD , 8SFD , D14SFD در رده ی پمپ های بزرگ هستند.

در برند هسکل این امکان برای مشتری فراهم شده است تا در کوچکترین پمپ ها که جزء ارزانترین مدل ها هم هستند بتوانند محدوده فشار مختلف را انتخاب نمایند.

پمپ Haskel

به عنوان مثال در سری پمپ های MS  ، فشار خروجی از 62 bar در مدل MS-7  تا فشار 1380 bar در مدل MS-220   قابل دسترس می باشد.

این دامنه وسیع فشار و دبی، دست طراحان و مصرف کنندگان پمپ ها را در طراحی و ساخت دستگاههای مختلف بسیار باز می گذارد.

 

کاربرد پمپ های هسکل :
  • تست هیدرواستاتیک کلیه قطعات صنعتی مانند تست شیرآلات صنعتی، شیرهای سرچاهی، لوله، اتصالات، کپسول و سیلندرهای آتشنشانی، گازی و تنفسی و آزمایشگاهی
  • ایجاد فشار و جریان در سیستم های هیدرولیک به عنوان پاور پک یا پمپ هیدرولیک
  • شارژ آکومولاتورهای هیدرولیک
  • تزریق مواد شیمیایی در فرایند های تولیدی پتروشیمی، آزمایشگاهی و . . .
ویژگی های  Haskel :
  • تنوع بسیار زیاد از نظر فشار و دبی
  • تنوع بسیار زیاد در نوع سیال جهت کاربردهای مختلف
  • عمر بسیار بالا و استهلاک بسیار کم
  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم
  • صدای کم در هنگام کارکرد

ایر پمپ

آدور ابزار یکی از وارد کنندگان اصلی و خوش نام  هسکل در ایران می باشد که مبادرت به واردات و فروش پمپ های هسکل در مدل های مختلف نموده است.

برند هسکل به دلیل سال ها حضور در بازار ایران در بخش های نظامی، نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد و . . . و کیفیت بسیار بالای محصولات خود.

از جایگاه ویژه ایی برخوردار بوده و برندهای دیگر نتوانسته اند از نظر کیفیت و عمر و دوام جای این برند را در ایران و جهان بگیرند.

هم اکنون انواع پمپ هسکل در سری های M , MS , AW , ASF , HSF در فشار های مختلف موجود و توسط آدور ابزار قابل ارائه به مشتریان می باشد.

همچنین قطعات یدکی پمپ های هسکل مانند سیل کیت بخش هیدرولیک، سیل کیت بخش شیر پنوماتیک، سیل کیت بخش پنوماتیک و چک ولو ها موجود و قابل ارائه می باشد.

در ضمن کلیه خدمات تعمیرات پمپ های هسکل نیز در آدور ابزار انجام می پذیرد.

علاوه بر تعمیرات پمپ ها و بوسترهای هسکل، تعمیرات انواع پمپ، بوسترگاز و آمپلی فایر هوا از برندهای SC و HiForce  هایفورس، ماکسیماتور MAXIMATOR ، شاین ایست SHINEEAST و . . . نیز با ارائه گارانتی تعمیرات پذیرفته می شود.

جهت کسب اطلاع از قیمت محصولات هسکل ، موجودی پمپ های هسکل و مشاوره در زمینه انتخاب پمپ های هسکل، با این مجموعه تماس بگیرید.

تلفن های بخش فروش : 66815006 – 021   و  66815110 – 021   و  66815420 – 021

تلفن های بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش : 66815430 – 021   و  09127997022

 

دانلود کاتالوگ Haskel-Gas-Booster دانلود کاتالوگhaskel-pump