انرپک

ابزار هیدرولیک

 ENERPAC

ابزار اینرپک

ابزار انرپک

جک انرپک

انرپک در صنعت و فعالیت های صنعتی، عمل اصلی توسط ابزار مناسب انجام شده و سرعت انجام کار و کیفیت نهایی  کار نیز نسبت مستقیم با ابزار مناسب بکار گرفته شده خواهد داشت.

ابزارآلات صنعتی به چند دسته تقسیم می شوند:

  • ابزار هیدرولیکی
  • ابزار دستی
  • ابزار برقی
  • ابزار پنوماتیکی

ابزار هیدرولیکی به دلیل نیروی بسیار بالایی که ایجاد می کنند، همواره از اهمیت بالایی در صنایع مختلف برخوردار هستند. ضریب فشار هیدرولیک بر سطح موثر عملگر ابزار هیدرولیک که غالبا یک سیلندر هیدرولیک می باشد، نیروی ابزار را ایجاد می نماید.

در ابزار هیدرولیک انرپک ENERPAC ، حداکثر فشار کاری 700 bar  معادل 10,000 psi می باشد، بنابراین، این ابزار می توانند با حجم و وزن کم، نیروی بسیار بالایی را ایجاد نمایند.

اینرپک یک برند جهانی بوده و بیشترین ابزار هیدرولیک دنیا را تولید و عرضه می نماید.

آدور ابزار به عنوان یکی از مراجع اصلی عرضه کننده ابزار هیدرولیک اینرپک ENERPAC، کلیه ابزار هیدرولیک و محصولات انرپک را موجود داشته و با قیمت مناسب ارائه می نماید.

ابزار اینرپک

یکی از پرفروشترین اقلام انرپک، انواع جک های هیدرولیک و پمپ های دستی هیدرولیک اینرپک می باشد.

جک های انرپک به دلیل تنوع بسیار بالا در ظرفیت ( تناژ)، کورس ، ابعاد و شکل ظاهر، تمامی نیازهای صنعتی اعم از عملیات لیفتینگ و پوشینگ و پولینگ را پوشش می دهند.

جک های انرپک در انواع یک طرفه Single Acting و دو طرفه Double Acting در انواع مدل ها طراحی شده است.

کمپانی ENERPAC کلیه ابزار هیدرولیک را بر اساس نیاز صنعت طراحی و ارائه نموده است:

انواع سیلندر هیدرولیک انرپک ( جک هیدرولیک انرپک)، پمپ هیدرولیک دستی، پمپ هیدرولیک برقی، مهره بر هیدرولیکی، فلنج باز کن هیدرولیک انرپک، پولی کش هیدرولیکی انرپک، پرس هیدرولیک کارگاهی انرپک، پانچ هیدرولیک انرپک، آچار هیدرولیک انرپک، کابل بر های هیدرولیک انرپک، بولت تنشنر ( کشنده پیچ ) انرپک، مولتی پلایرانرپک و . . . از جمله  ابزار هیدرولیک قابل ارائه توسط انرپک هستند.

پمپ هیدرولیک انرپک

آدور ابزار به عنوان نمایندگی انرپک، اکثر محصولات انرپک را موجود داشته و با قیمت رقابتی ارائه می نماید.

انواع سیلندر هیدرولیک سری RC و RCS و RSM و CLL و CLRG تا تناژ 200 تن موجود می باشد.

انواع فشار سنج و گیج فشار انرپک مدل G2535L   و فشار سنج GF-50B ، شیلنگ هیدرولیک HC-7206 و پایه گیج ( گیج آداپتور ) GA-3 موجود می باشد.

فشار سنج های GF-50B قادر هستند علاوه بر نمایش فشار اعمال شده به سیلندر، در سیلندرهای هیدرولیک 50 تن، نیروی سیلندر در هر فشار را نیز نمایش دهند.س

انواع پمپ دستی هیدرولیک مدل P-392 , P-80 , P-39 موجود می باشد. پرس هیدرولیک انرپک براساس تناژ تا 200 تن، قابل ارائه می باشد.

در اکثر پروژه های عمرانی و صنعتی سنگین در دنیا که از حساسیت بالا و ریسک بالایی برخوردار هستند، از ابزار هیدرولیک و جک های هیدرولیک انرپک استفاده می شود.

درجابجایی های بزرگ و سنگین مانند صنایع کشتی سازی، صنایع سیمان، صنایع فولاد، صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، نظامی و … از ابزار هیدرولیک اینرپک و به خصوص از جک های تناژ بالای اینرپک استفاده می شود.

یکی از مزایای اصلی ابزار هیدرولیک و جک های هیدرولیک اینرپک در این است که این اقلام برای فشار کاری حداکثر 700 bar طراحی شده اند و این مسئله این امکان را به ابزار یا به جک هیدرولیک می دهد که با کمترین حجم و وزن ممکن بتوانند ظرفیت نیروی بالایی ایجاد نمایند.

بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش  آدور ابزار  :

با توجه به افزایش قیمت ابزار هیدرولیک انرپک و اهمیت حفظ و نگهداری این ابزار، تعمیرات، بازسازی و نوسازی ابزار انرپک موجود در هر صنعت و کارخانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. لذا تعمیرات کلیه ابزار هیدرولیک انرپک، اعم از تعمیرات سیلندر و جک های اینرپک، پمپ های دستی ، پمپ های بادی و پمپ های برقی اینرپک، آچار هیدرولیکی، بولت تنشنر، ترکمتر هیدرولیک، مولتی پلایر  و سایر لوازم انرپک با لوازم اصلی و ارائه گارانتی در مجموعه آدور ابزار انجام می پذیرد.

علاوه بر تعمیرات ابزار هیدرولیک انرپک، کلیه جک ها، پمپ ها و سایر ابزار هیدرولیک از برندهای هایفورس HiForce ، رن WREN، کنر KENER، پاور تیم POWER TEAM و . . . نیز پذیرفته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت با آدور ابزار تماس حاصل فرمایید.

تلفن های بخش فروش : 66815006 – 021      و  66815110 –  021  و  66815420 – 021

تلفن بخش خدمات پس از فروش و تعمیرات : 66815430 – 021   و  09127997022

فکس : 66815004 – 021

 

دانلود کاتالوگ