درباره شرکت پترو انرژی آدور ابزار

شرح فعالیت

واردات و فروش انواع دستگاه ایرلس جهت پاشش انواع رنگ و دستگاههای سنباده زن برقی

واردات و فروش و تعمیر انواع گریس پمپ دستی و بادی فشار قوی از برند CLIMAX و ALEMITE آمریکا

واردات و فروش انواع پمپ و بوستر فشار قوی از برند Haskel آمریکا و SHINEEAST چین

واردات و فروش انواع رگلاتور فشار قوی مخصوص گاز از برند GO , TESCOM , DRASTAR

ارائه دست گاه فلنج فیسر دستی تا سایز 22 اینچ از کمپانی LEN MATEC بلژیک

ارائه انواع ابزار هیدرولیکی از برند ENERPAC آمریکا

ارائه انواع ابزار هیدرولیک شامل پمپ و جک هیدرولیک از برند ADOR ایران

ارائه دستگاه لپینگ و مواد مصرفی شامل صفحات کامپوزیت، مایع الماسه، خمیر لپینگ و روغن لپینگ و نمدپولیش

ارائه دستگاههای گسکت بر دستی و برقی از برند ALLPAX آمریکا

ارائه انواع HMI 7 و 10 اینچ از برند HAIWELL چین

ارائه انواع دستگاه تست پمپ هیدرواستاتیک برای انجام تست فشار

ارائه انواع اورینگ، پکینگ و سیل های پلیمری و پلی آمید از برندهای Parker, simrit , . . . .

خدمات تعمیراتی :

تعمیرات انواع پمپ و بوستر از برندهای Haskel , MAXIMATOR , SC , . . .

تعمیرات انواع پمپ و هیدروموتور هیدرولیک از برندهای مختل ف

تعمیرات انواع ابزار هیدرولیک از برندهای ENERPAC , POWER TEAM , Hi-Force , . . .

جک انرپک

جک انرپک بازرگانی آدور ابزار با شناخت بازار مصرف ابزارآلات و تجهیزات خاص در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان و . . . و به پشتوانه 15 سال تجربه کاری، تاسیس گردیده است.

بازرگانی آدور ابزار در بخش واردات و تامین تجهیزات از برندهای معتبر خارجی و تولید و ساخت برخی دستگاهها و ابزارآلات هیدرولیک فعالیت دارد.

واردات و تامین انواع دستگاه ایرلس جهت پاشش رنگ، سنباده زن برقی، پمپ و بوستر گاز و آمپلی فایر از برند هسکل Haskel آمریکا و SHINEEAST چین، دستگاههای گسکت بر، فلنج فیسر، گریس پمپ فشار قوی، ابزار هیدرولیک انرپک، صفحه نمایش لمسی صنعتی، لوازم و ملزومات دستگاه لپینگ، انواع اورینگ و پکینگ از برند Parker و . . . در حوضه فعالیت بخش واردات بازرگانی آدور ابزار می باشد.

آدور ابزار به صورت تخصصی بر روی طراحی و ساخت دستگاه های لپینگ و پولیشینگ جهت ایجاد یا افزایش تختی و یا فلتنس قطعات صنعتی مانند قطعات پمپ ها و شیرهای هیدرولیک، قطعات داخلی شیرهای صنعتی اعم از شیرهای اطمینان و شیرهای دروازه ای و شیرهای بخار و مکانیکال سیل فعالیت دارد.

همچنین آدور ابزار در زمینه تأمین ابزار هیدرولیک، جک های هیدرولیک اینرپک، پمپ های هیدرولیک اینرپک، فلنج بازکن و …….  از برند ENERPAC آمریکا، تأمین پمپ های فشار قوی جهت ایجاد جریان و فشار در حوزه هیدرولیک و هیدرواستاتیک، انواع بوستر گاز و آمپلی فایر هوا و ……. از برند هسکل آمریکا فعالیت دارد.

آدور ابزار به صورت تخصصی در تجهیز کارگاه های تعمیراتی و کارگاه های مرکزی و کارگاه ولو شاپ فعالیت داشته و انواع دستگاه تست پمپ هیدرواستاتیک، فلنج فیسر، گسکت بر، دستگاه لپینگ، دستگاه تست، ابزار و آچارهای هیدرولیکی و بادی، گریس پمپ فشار قوی بادی، خمیر لپینگ و روغن لپینگ و …… فعالیت گسترده ای دارد.

آدور ابزار در بخش فنی و مهندسی خود، کارگاه تعمیرات حرفه ای در زمینه تعمیرات و اورهال انواع ابزار و جک هیدرولیک از برند های انرپک، هایفورس و …….، تعمیرات دستگاه لپینگ، تعمیر یونیت های هیدرولیک، تعمیر گریس پمپ های فشار قوی بادی و دستی، تعمیر و اورهال دستگاه های ایرلس برقی و بادی جهت تزریق گریس و پاشش رنگ، تعمیرات آچار هیدرولیکی، تعمیرات تخصصی بولت تنشنر و ……. دایر نموده است و آمادگی کامل خود را جهت ارائه خدمات فنی و تعمیراتی اعلام می دارد.

کلیه تعمیرات انجام شده در آدور ابزار با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

همچنین طراحی و ساخت انواع تست پمپ، طراحی و ساخت انواع جک و سیلندر هیدرولیک، طراحی و ساخت انواع پاور پک و یونیت هیدرولیک در حوضه فعالیت بخش مهندسی آدور ابزار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت بازرگانی آدور ابزار فایل زیر را دانلود و مطالعه فرمایید.

دانلود رزومه آدور ابزار